Hodnocení věcí - BeBe

25.07.2010 20:40

 

Kožená ohlávka pro SM 
Myslím že není co bych vytknula, ohlávka je velmi pohodlná a bezproblémová :)

 
koženáá

 
Dečka pro SM 
Tady bych nejspíš řekla jen to, že by bylo dobré prodloužit řemínky které se zasouvají do přezky.Vím že je to piplačka pro takové malé koníky, ale zapínání taky není hračka.Jo a poznámka je, že jsem deku musela zkrátit, byla Smkům moc dlouhá.

 
7894
Deka pro Classic

Myslím, že tady by se mohli taky prodloužit ty řemínky.Jinak deka pasuje perfektně a Midnightovi se líbí, patřičně mu taky sluší :)

 
78934585

 
SM ohlávka z filcu
Ohlávka padne skvěle, lehce se nasazuje a je měkoučká, takže koníka netlačí.Bohužel se filc odtrhuje, takže se bojím abych ho neroztrhla.

 
1754
Madla pro Traditional
Těmhle madlům nemám co vytknout, protože jsou úžasná ! 

 
hgfl zf

 

Díky Moc Bebe za hodnocení . Dobře, ponaučení - prodloužit ty řemínky :D . A u těch deček, no já nevím, jak dlouhé mám dělat . mě i některých modelů jsou dlouho i některých zase krátké, ale většině je tadyta délka Ok . Nějak to vymyslím ;)! Jsem ráda, že se věci alspoň trochu líbily :)

prolis Díky moc :)